Transporter

Uvjeti korištenja

Uvjeti korištenja

Molimo pažljivo pročitajte ove Uvjete korištenja (u daljnjem tekstu „Ugovor“) prije korištenja usluga koje pruža Transporter, tvrtka registrirana na adresi: Av. Većeslava Holjevca 36 F, 10020, Zagreb, Hrvatska, te njegovih povezanih društava i ovlaštenih predstavnika (u daljnjem tekstu "Tvrtka"). Rezervacijom privatnog prijevoza od vrata do vrata ili najma profesionalnih vozača kod nas, dostupnog na https://transporter.com.hr (u daljnjem tekstu "Usluga"), slažete se s ovim Uvjetima korištenja. Ovaj Ugovor stupa na snagu i postaje pravno obvezujući za Tvrtku i korisnika interneta (u daljnjem tekstu „Korisnik“) u trenutku kada Korisnik prvi put pristupi web stranici Tvrtke na adresi https://transporter.com.hr. Ako se ne slažete s ovim Uvjetima, nemojte koristiti naše usluge.

Kada počne koristiti Uslugu, smatrat će se da je Korisnik prihvatio uvjete ovog Ugovora bez ikakvih rezervi, iznimaka ili ograničenja koja nisu ovdje sadržana. U slučaju da se Korisnik ne slaže s bilo kojom odredbom ovog Ugovora, Korisnik neće koristiti Uslugu.

Tvrtka pridržava pravo promijeniti ili modificirati ovaj Ugovor u bilo koje vrijeme i prema vlastitom nahođenju i bez prethodne obavijesti. Nova verzija ovog Ugovora stupa na snagu kada bude objavljena na web stranici Tvrtke. Nastavkom korištenja Usluge Korisnik potvrđuje da prihvaća izmijenjeni Ugovor. Tvrtka potiče Korisnike da često pregledavaju Ugovor kako bi osigurali da Korisnik razumije odredbe i uvjete koji se primjenjuju kada koristi Uslugu. Ako se Korisnik ne slaže s izmijenjenim Ugovorom, Korisnik ne može koristiti Uslugu.

Svi vremenski okviri navedeni u ovom Ugovoru bit će određeni vremenskom zonom UTC+1, osim ako nije drugačije navedeno u ovom Ugovoru. Početak i kraj kalendarskih datuma navedenih u ovom Ugovoru, uključujući početak i završetak bilo kojeg roka, određeni su početkom i krajem odgovarajućeg razdoblja od 24 sata u vremenskoj zoni UTC+1.

Ovo izdanje Ugovora stupa na snagu 25. listopada 2023. i na snazi je do usvajanja sljedećeg izdanja.

Sve rezervacije za privatne prijevoze od vrata do vrata ili najam profesionalnih vozača moraju se izvršiti putem naše službene web stranice, mobilne aplikacije ili kontaktiranjem naše korisničke podrške. Rezervacija se smatra potvrđenom kada Korisnik primi potvrdu rezervacije putem e-maila ili drugim komunikacijskim kanalima.

Kada Korisnik putem naše web stranice zatraži besplatnu ponudu za privatni prijevoz od vrata do vrata ili najam profesionalnog vozača, e-poštom će dobiti ponudu s cijenom tražene Usluge. Korisnik je dužan platiti Uslugu u trenutku primanja besplatne ponude osim ako s Tvrtkom nije dogovoreno drugačije.

Plaćanje usluge privatnog prijevoza od vrata do vrata ili najma profesionalnog vozača može se izvršiti korištenjem načina plaćanja po izboru Korisnika, a Tvrtka nema pristup bankovnom računu ili kreditnim karticama Korisnika.

Plaćanje privatne usluge prijevoza od vrata do vrata ili najma profesionalnog vozača također se može izvršiti u gotovini vozaču na mjestu preuzimanja prije početka korištenja Usluge, osim ako s Tvrtkom nije dogovoreno drugačije. U slučaju gotovinskog plaćanja potrebno je uplatiti depozit od 20% ukupne cijene Usluge.

Osim ako ovim Ugovorom nije drukčije određeno, sva plaćanja od strane Korisnika prema ovom Ugovoru bit će izvršena u bruto iznosu, bez prava na protutužbu ili prijeboj i bez odbitka ili zadržavanja bilo koje vrste osim bilo kakvih odbitaka ili zadržavanja koje zahtijeva zakon; ako Korisnik napravi odbitak ili obustavu koju zahtijeva zakon od bilo koje isplate, dospjeli iznos će se povećati do mjere koja je potrebna kako bi se osiguralo da, nakon bilo kojeg takvog odbitka ili zadržavanja, Tvrtka primi iznos jednak iznosu koji bi primili da nije izvršen odbitak ili zadržavanje.

Korisnik može jednostrano otkazati rezerviranu i plaćenu Uslugu slanjem e-mail poruke na e-mail adresu Tvrtke, sukladno politici otkazivanja, koja može varirati ovisno o vrsti usluge i vremenu otkazivanja, bez navođenja razloga za otkazivanje.

Tvrtka zadržava pravo otkazivanja rezervirane i plaćene Usluge zbog nepredviđenih okolnosti, uključujući ali ne ograničavajući se na nedostupnost vozila, nepovoljne vremenske uvjete ili događaje više sile. U takvim slučajevima, Korisniku će biti vraćen puni iznos.

Korisnik može promijeniti rezerviranu i plaćenu Uslugu slanjem e-mail poruke na e-mail adresu Tvrtke, a Tvrtka će odobriti promjenu samo ako je to moguće. Promjena rezervirane i plaćene Usluge podrazumijeva promjenu broja osoba ili promjenu termina Usluge. Ukoliko postoji mogućnost promjene rezervirane i plaćene Usluge bez dodatnih troškova, promjena će se izvršiti bez dodatne naknade. Ukoliko promjena rezervirane i plaćene Usluge zahtijeva dodatne troškove, ti će se troškovi dodatno naplatiti Korisniku uz prethodnu obavijest.

U slučaju da Korisnik ne prihvati dodatne troškove uzrokovane promjenom rezervacije ili ako promjena rezervirane i plaćene Usluge nije moguća, te Korisnik iz tog razloga otkaže Uslugu, primjenjivat će se uvjeti za otkazane rezervacije kako slijedi:

  • Za rezervaciju otkazanu najmanje 26 dana prije datuma početka Usluge, vraćamo puni iznos rezervacije
  • Za otkazivanje rezervacije do 25 dana prije datuma početka Usluge, naplatit ćemo 20% od ukupnog iznosa rezervacije
  • Za otkazivanje rezervacije od 15 do 24 dana prije datuma početka Usluge, naplatit ćemo 40% ukupnog iznosa rezervacije
  • Za otkazivanje rezervacije od 5 do 14 dana prije datuma početka Usluge, naplatit ćemo 70% ukupnog iznosa rezervacije
  • Za rezervaciju otkazanu od 0 do 4 dana prije datuma početka Usluge, naplatit ćemo 100% ukupnog iznosa rezervacije

Tvrtka je dužna izvršiti povrat iznosa za otkazanu i plaćenu Uslugu u roku od 60 dana od dana prihvaćanja pisanog dokumenta izdanog od strane ovlaštene institucije u slučaju iznimnih okolnosti. Povrat novca bit će obrađen u skladu s politikom povrata novca Tvrtke.

Korisnici imaju sljedeće obveze i odgovornosti:

  • Korisnici su odgovorni za dolazak na naznačeno mjesto preuzimanja u navedeno vrijeme
  • Korisnici su dužni posjedovati valjanu putnu ispravu
  • Korisnici su dužni poštovati i pridržavati se svih carinskih i deviznih propisa te zakona i drugih propisa Republike Hrvatske
  • Korisnici su dužni ishoditi vizu za Republiku Hrvatsku ili bilo koju drugu državu unutar ili izvan EU ako je tako propisano
  • U slučaju dolaska s kućnim ljubimcem, Korisnik je dužan unaprijed najaviti broj, vrstu i veličinu kućnih ljubimaca koji mogu doći
  • Korisnicima pod utjecajem alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava neće biti dopušten ulazak u vozilo te gube pravo na povrat novca
  • Od korisnika se očekuje da se tijekom putovanja ponašaju s poštovanjem i bez ometanja
  • Korisnici koji svojim ponašanjem ugrožavaju sigurnost vozača, ostalih putnika ili drugih sudionika u prometu bit će udaljeni iz vozila i prijavljeni nadležnoj policijskoj upravi
  • Korisnici Usluge najma profesionalnih vozača dužni su posjedovati ispravno i registrirano vozilo sa svom zakonski propisanom opremom i dokumentacijom
  • Korisnici Usluge najma profesionalnih vozača dužni su osigurati popravak ili vuču vozila koje se pokvarilo na cesti ili zamjenu puknute gume
  • Korisnici Usluge najma profesionalnih vozača obvezni su podmiriti novčane kazne na ime unajmljenog vozača i Tvrtke, a koje bi bile uzrokovane tehničkim nedostatcima na vozilu ili dokumentaciji
  • Korisnici Usluge najma profesionalnih vozača, kod kojih unajmljeni vozač utvrdi neki nedostatak na vozilu ili dokumentaciji prije početka korištenja Usluge i zbog istog bude odbijeno izvršenje Usluge, nemaju pravo na povrat ranije uplaćenog novca za Uslugu ukoliko je isplaćen puni iznos, a ukoliko nije plaćeno ništa ili je isplaćen samo depozit onda je Korisnik dužan isplatiti ostatak novca do punog iznosa za Uslugu kako stoji u ponudi

Tvrtka zadržava pravo uskratiti Uslugu svakom Korisniku koji se neprimjereno ponaša ili predstavlja prijetnju sigurnosti drugih. U slučaju nepoštivanja ovih propisa, Korisnik će snositi troškove ili štetu.

Tvrtka će uložiti razumne napore kako bi Korisniku pružila sigurne, udobne i pravodobne Usluge prijevoza ili najma vozača.

Tvrtka će osigurati da sva vozila koja se koriste za Uslugu budu dobro održavana, čista, u skladu s važećim sigurnosnim propisima, propisno pregledana i osigurana u skladu sa zakonima Republike Hrvatske.

Tvrtka će zapošljavati iskusne i ovlaštene vozače koji ispunjavaju sve potrebne kvalifikacije za upravljanje vozilima.

Strogo je zabranjeno pušenje, konzumiranje alkohola ili droga u vozilima Tvrtke. Sve ostalo mora odobriti vozač ili vlasnik tvrtke.

Tvrtka neće biti odgovorna za bilo kakav gubitak, štetu, ozljedu ili kašnjenje proizašlo iz okolnosti izvan njezine kontrole, uključujući prometne uvjete, nesreće ili nepredviđene događaje.

Tvrtka održava odgovarajuće osiguranje za svoja vozila i putnike. Korisnici se potiču da imaju vlastito osiguranje.

Korisnik ovime prihvaća da, u najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom:

  • Ne daje se nikakvo jamstvo u vezi s Uslugom ili bilo kojim informacijama danim Korisniku
  • Tvrtka se izričito odriče svih jamstava i uvjeta bilo koje vrste, izričitih ili implicitnih, uključujući:
    • bilo kakva implicirana jamstva o utrživosti, prikladnosti za određenu svrhu ili nekršenju
    • bilo kakva jamstva u pogledu pravovremenosti, pouzdanosti, prikladnosti, redoslijeda, točnosti, primjerenosti, dosljednosti ili potpunosti bilo kojih informacija koje su dane Korisniku u bilo koje vrijeme ili s vremena na vrijeme
    • bilo kakva jamstva da će pristup Usluzi koji je ovdje osiguran biti neprekinut, pravovremen ili bez pogrešaka

U najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom, Tvrtka se izričito odriče svake odgovornosti za bilo kakav gubitak, i kako god ga uzrokovali, pretrpjeli vi ili bilo tko drugi, uključujući bilo koji gubitak koji proizlazi iz ili je u vezi s:

  • bilo kakva netočnost, nepotpunost ili kašnjenje u bilo kojoj informaciji danoj Korisniku
  • bilo koji neuspjeh transakcije do kojeg može doći kada Korisnik želi izvršiti plaćanje
  • bilo kakav kvar, nestabilnost ili drugi kvar bilo čega što Tvrtka koristi za pružanje Usluge
  • raskid ovog Ugovora u bilo koje vrijeme i iz bilo kojeg razloga
  • bilo kakvav neuspjeh korištenja Usluge na bilo koji specifičan način ili u ispunjavanju bilo koje specifične svrhe ili zahtjeva
  • bilo koji rat, pobune, ograničenja nametnuta od bilo koje vladine ili poludržavne ili regulatorne vlasti, industrijski ili trgovinski sporovi, požari, eksplozije, epidemije, oluje, tajfuni, poplave, munje, potresi i druge prirodne nepogode

Tvrtka neće snositi nikakvu odgovornost, bez obzira na to koja proizlazi, za bilo kakvu neizravnu, slučajnu, posebnu, egzemplarnu, kaznenu ili posljedičnu štetu, uključujući izgubljenu dobit, izgubljene podatke, osobnu ozljedu ili imovinsku štetu koja proizlazi iz ili u vezi s pružanjem Usluge prema ovom Ugovoru, ili na neki drugi način povezan s predmetom, bez obzira na nemar (bilo aktivan, potvrdan, jedini ili istovremeni) Tvrtke, čak i ako je Tvrtka obaviješteno o mogućnosti takve štete.

Tvrtka neće biti odgovorna za bilo kakvu štetu, odgovornost ili gubitke koji proizlaze iz Korisnikove upotrebe ili oslanjanja na Usluge ili Korisnikove nemogućnosti pristupa ili korištenja Usluge.

Ukupna odgovornost Tvrtke prema Korisniku za bilo kakve odštetne zahtjeve (bilo prema ugovoru, deliktu, jamstvu ili drugom zakonu) koji proizlaze iz ili su u vezi s ovim Ugovorom, ili na drugi način povezani s njegovim predmetom, ni pod kojim uvjetima neće premašiti cijenu koju je Korisnik platio Tvrtki u vezi s Uslugom.

Tvrtka će prikupljati i koristiti osobne podatke u skladu sa svojom Politikom privatnosti, kojoj se može pristupiti na web stranici Tvrtke. U pogledu zaštite osobnih podataka Tvrtka slijedi zakonodavstvo Republike Hrvatske i Europske unije.

Tvrtka zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta korištenja u bilo kojem trenutku. Korisnici će biti obaviješteni o svim promjenama, a revidirani uvjeti će se primjenjivati na sve buduće rezervacije.

Diskriminacija se odnosi na svako razlikovanje, isključivanje, ograničavanje ili davanje prednosti u pravima i slobodama pojedinca ili skupine pojedinaca, kao i podržavanje diskriminirajućeg ponašanja.

Povelja o temeljnim pravima Europske unije od 7. prosinca 2000. utvrđuje nedopustivost diskriminacije, a posebno članak 21. stavak 1. sadrži sljedeće: „Svaka diskriminacija, osobito na temelju spola, rase, boje kože, etničkog ili društvenog podrijetla , genetskih svojstava, jezika, vjere ili uvjerenja, političkih ili bilo kojih drugih stavova, pripadnosti nacionalnoj manjini, imovinskog stanja, rođenja, invaliditeta, dobi ili spolne orijentacije." Stavak 2. još jednom naglašava da je "zabranjena svaka diskriminacija na nacionalnoj osnovi". Direktiva o rasnoj jednakosti 2000/43/EC uspostavlja zabranu svih oblika rasne diskriminacije; Direktiva o ravnopravnosti spolova 2006/54/EZ (u vezi sa zapošljavanjem) uspostavlja ravnopravnost muškaraca i žena, zabranjuje diskriminaciju na temelju spola. Zabrana diskriminacije temeljno je načelo međunarodnog prava, koje priznaje i aktivno podupire cijela svjetska zajednica.

Prilikom korištenja Usluge, Korisnik je dužan biti tolerantan i neće postavljati nikakve zahtjeve diskriminirajuće naravi, posebice zahtjev da Uslugu prijevoza obavlja vozač određenog spola, rase, nacionalnosti, seksualne orijentacije. Ukoliko Korisnik navede diskriminirajuće zahtjeve, Tvrtka zadržava pravo odbiti zahtjev i raskinuti Ugovor s Korisnikom, bez povrata novca.

Ovaj Ugovor je uređen i tumači se u skladu sa zakonima Republike Hrvatske. Svi sporovi proizašli iz ili u vezi s ovim Ugovorom podliježu isključivoj nadležnosti Suda u Zagrebu u skladu sa zakonima Republike Hrvatske.

Rezervacijom naših Usluga potvrđujete da ste pročitali, razumjeli i prihvatili ove Uvjete korištenja. Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica, obratite nam se na e-mail Tvrtke.